ניוסימד נותנת מענה מקיף בתחום הסימולציה

לניוסימד ניסיון וידע רב בתחום הסימולציה בכלל והסימולציה הרפואית בפרט. אנו מפעילים מרכזי סימולציה ומחזיקים בידע עדכני נרחב.

שירותי החברה כוללים:

ייבוא ושיווק סימולטורים רפואיים

ניוסימד הינה החברה עם מגוון הסימולטורים והמודלים הרפואיים הגדול ביותר בישראל. יש לנו מנעד רחב של סימולטורים באיכויות גבוהות וגבוהות יותר. לאחר הבנת דרישות הלקוח בכל תחום אותו הוא מבקש לתרגל, אנו נמליץ על הסימולטורים אשר יענו בצורה הטובה על צורכי הלקוח תוך שימת לב לנושא התחזוקה והחלקים המתכלים אשר יכולים להוות כאב רציני בהמשך הדרך, במידה ונושא זה לא נלקח בחשבון.

השכרת סימולטורים

יש לכם צורך בתרגול פרוצדורה באופן חד פעמי? או שאתם מבצעים תרגול מסוים אחת לשנה? אין צורך להוציא סכומים גבוהים עבור רכישת סימולטורים, ניתן פשוט לשכור אותם בסכום מוזל לצורך התרגולים  הספציפיים. ניתן לקבל מאיתנו גם שירותי הדרכה והפעלה של הסימולטורים, כולל תרגולים של מי שתרצו לאמן באמצעותם.

כנסים וימי עיון

אנו מבצעים הפקת ימי עיון וכנסים משולבי סימולציה רפואית במרכז הסימולציה שלנו בתל אביב ובמתחמים אחרים בהתאם לבקשת הלקוח, ההפקה כוללת הכל מהכל, החל מעזרה בתכנון נכון של לוחות הזמנים, המשך בהתאמת המתחם הנכון לכמות המשתתפים, אספקת כיבוד, מיתוג ופרסום, רישום וכרטוס, מוצרי קד"מ ייעודיים לכנס ועוד... הכל לפי צורכי הלקוח.

ייעוץ

אנו מייעצים ללקוחות המבקשים להקים או לשדרג מרכזי/חדרי סימולציה. הייעוץ מתחיל בהבנת צורכי הלקוח והתאמת הציפיות לשטח ולתקציב המיועד, לאחר מכן ליווי של התכנון האדריכלי באופן שיענה על דרישות הלקוח באופן מיטבי, בחינה של הציוד והריהוט הנדרשים, ליווי בשלבי הביצוע ומתן פתרונות לבעיות העלולות לצוץ בכל שלב.

התאמת מערכות וסימולטורים

לכל לקוח יש מאפיינים וצרכים שונים של פעילות, אשר דורשים סימולטורים ומערכות תפעול שונות במרכז הסימולציה. אנו לומדים את הצרכים, היתרונות והחסרונות של מבנה מרכז הסימולציה, ולאחר ניתוח כל השיקולים אנו נמליץ על המערכות והסימולטורים הרלוונטיים (גם אם הם משווקים על ידי אחרים).

הדרכה וחינוך

ניוסימד רואה בהון האנושי של מרכז הסימולציה את הגורם החשוב ביותר בהעמדת המרכז כמצליח בתחומו, לכן בחירת מנהלי התחומים השונים במרכז הסימולציה הינו חשוב ביותר. עם זאת יש דרך ללמד ולהכשיר כל אדם המנהל ומדריך סימולציות. ניוסימד מבצעת זאת על ידי העברת קורסים ייעודיים בתחום המתודיקה וניהול סימולציות נכונות, סדנאות להדרכה איכותית וסדנאות תחקור ומישוב, עם מערכות צילום ובלעדיהן.

פיתוח

ניוסימד מאפיינת ומפתחת פתרונות סימולציה ייעודיים עבור לקוחותיה. לעיתים הלקוח יודע מה הצורך שלו, אך אינו מכיר, כי שיפור ושדרוג של סימולטור קיים יתן מענה מושלם לנושא אליו הוא מחפש פתרון. כאן אנו נכנסים לתמונה בתור חברה אשר נמצאת בקשר קבוע עם עשרות יצרנים בתחום הסימולציה הרפואית, כך שעומדת לנו היכולת למצוא את הפתרון הנכון ביותר.

במקרים בהם לא נמצא פתרון כאמור, אנו נפעל לאיפיון, תכנון וביצוע, עד לרמת מוצר מוגמר של הסימולטור המבוקש.

מרכז ידע

ניוסימד מנהלת מרכז ידע ותוכן מגוונים בתחומי סימולציה, החל מהמלצות לנהלי עבודה, כתיבת פרוטוקולים ייעודיים למרכז הסימולציה, ועד ניהול מאגרי תרחישים מותאמים לצוותים השונים, כתיבה והכנה של חומרי עזר למשתתפים, מצגות למדריכים, ומערכות  למידה עצמאית מקוונת במגוון נושאים. אנו מקפידים לעדכן את החומר באופן תדיר, בהתאם להערות הלקוחות והעדכונים המקצועיים המתפרסמים מעת לעת על ידי גורמי מקצוע בארץ ובעולם.

חלק מהחברות שאנו מייצגים

חלק מלקוחותינו

Back to Top